UBAT KECUTKAN CYST OVARI

PERHATIAN! ANDA TAKUT RAHIM ANDA TERPAKSA DIBUANG KERANA CYST?

Lebih menyedihkan apabila rahim terpaksa dibuang ketika usia masih belum melahirkan anak. Ngeri nak  mengadap pembedahan yang sangat menyakitkan? Perut di bedah tapi tak keluar baby, keluar cyst 7 kg.

TAHUKAH ANDA CYST BOLEH DIKECUTKAN?

Menurut Dr Hamid, bagi pesakit yang menghadapi masalah berkaitan peranakan seperti cyst, fibroid dan endometriosis ini akan pulih dengan penjagaan makanan yang betul. 

Ketumbuhan seperti cyst, fibroid atau kanser adalah disebabkan oleh hormon estrogen yang berlebihan diddalam badan wanita. Oleh itu makanan yang di ambil oleh setiap pesakit cyst atau fibroid atau pesakit kanser perlulah dapat mengurangkan penghasilan hormon estrogen yang berlebihan.

12 MAKANAN KECUTKAN CYST RENDAHKAN HORMON ESTROGEN

  • Buah delima
  • brokoli, cauliflower
  • minyak zaitun
  • Anggur merah dan biji
  • Oats
  • teh hijau
  • buah citrus
  • Kacang almond, walnut, peanuts, gajus yang tidak diroasted.
  • Bawang merah
  • Kunyit
  • Korela
  • Sayur hijau, sawi , kangkung dll

KENAPA DAH MAKAN SEMUA NI TAPI CYST TAK JUGA KECUT?

USAH BIARKAN CYST MEMBESAR BEGINI!

CYST DAH HILANG

Hari tu masa scan cyst dah tak ada. Tapi doktor suruh scan balik lagi dua minggu untuk konfim.

CYST HILANG TAK JADI OPERATE

Alhamdulillah kak, cyst saya dah hilang. Tak da kak. Syukur sangat-sangat . Saya tak jadi operate kak. Terima kasih kak kenalkan vivix untuk saya. Vivix memang terbaik.

KENAPA VIVIX SANGAT BAIK UNTUK KECUTKAN CYST?

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK KEPADA PESAKIT CYST

❤️ Membantu mengecutkan cyst dengan cepat kesan dari antioksidan tinggi.
❤️ Menggantikan sel-sel yang rosak akibat cyst.
❤️ Mengelakkan cyst kembali tumbuh dan membesar.
❤️ Mengurangkan keradangan dan inflamasi.

SEMUA PESAKIT CYST INI BERJAYA KECUTKAN CYST MEREKA

HAMIL SELEPAS CYST KECUT PENANGAN VIVIX

"Doktor pakar O&G sendiri check , dah tak da cyst tu. Alhamdulillah. Tapi kan , ehem,ehem ..segan nak bagitau, Suzi pregnen ni."

CYST 10CM MENGECIL SELEPAS BOTOL VIVIX PERTAMA

"Alhamdulillah kak, baru je pagi semalam habis botol pertama . Then minggu lepas cyst doktor cakap dah 9cm haritu 1st detect 10cm. Saya terkejut dan tengok balik report haritu."

DARAH BERHENTI PENANGAN VIVIX

"Hai Su, darah saya dah berhenti terus pada 25 September dan keputihan pun tak banyak. Sekarang tak rasa tertekan even saya baring terbalik di perut dulu tak selesa. Harap dah kecil la. "

DARAH BERHENTI PENANGAN VIVIX

"Alhamdulillah darah dah berhenti sejak minggu lepas".
Pn Rose alamai masalah pendarahan walaupun tidak period. Pendarahannya sudah hampir 1 bulan dah berhenti.

KELEBIHAN VIVIX TIADA PADA YANG LAIN

  • Produk 100% semulajadi dan bebas bahan kimia
  • Cecair pekat mudah diminum
  • Rasa sedap seperti anggur
  • Melindungi DNA sel
  • Memberi tenaga pada sel dan anda akan lebih bertenaga
  • Tinggi resviratrol membantu mencegah alzeimer, penyakit kardiovaskular, gangguan paru paru serta mencegah kanser
  • Kaya polifenol membantu mengawal kesihatan dan melindungi sel dari radikal bebas
  • Kajian saintifik dari saintis antarabangsa jadi ia selamat diminum walau dalam jangka masa panjang
  • Kajian saintifik vivix diterbitkan didalam jurnal penyelidikan antarabangsa

PROMOSI VIVIX 1 HARI SAHAJA!

HUBUNGI SAYA SEKARANG

SMS: 0108798077

CALL: 0108798077

PN ZIRA KONGSI PENGALAMAN MEMPUNYAI CYST

Hai. Boleh saya bantu anda?