KUATKAN IMUN MELAWAN PEMBESARAN CYST DENGAN CARA INI

Selalunya orang kaitkan vitamin c ni tentang cantik je. Dan ramai tak tahu yang vitamin c ni badan kita tak boleh hasilkan sendiri. Kita mesti ambil dari buah atau sayur. tapi buah dgn sayur memang tak cukup kita makan tiap2 hari kan..dengan kesan racun lagi, vitamin dalam tu pun banyak yang dah kurang. so  kena juga support dari suplimen. 

Bagi pesakit cyst pula , vitamin c sangat penting kepada mereka . Dr Hamid Arshad sendiri memang mengesyorkan supaya pesakit cyst mengamalkan vitamin c sepanjang hayat. Cer baca perkongsian Dr Hamid kat bawah ni

Vitamin C Shaklee ialah bersifat Sustained Release 500mg yang mana pelepasan perlahan-lahan iaitu 100mg setiap jam. Ia juga mengandungi Bio-flavonoid C complex yang membantu meningkatkan penyerapan Vitamin C dan menghalang daripada dirosakkan oleh pengoksidaan dalam badan.

Fungsi vitamin C adalah sebagai bahan antioksidan untuk melawan radikal bebas didalam badan kita. Vitamin C juga meningkatkan daya ketahanan dalam tubuh kita serta mempercepatkan proses pemyembuhan sekali gus meningkatkan jaringan kult menjadikan kult awet muda.

Selain membantu dalam mengecutkan cyst, Vitamin C dengan  antioksidannya berperanan meremajakan kulit, mencegah penuaan akibat serangan radikal bebas serta menghalang sinaran matahari yang boleh menimbulkan gangguan kulit. Proses terakhirnya menjadikan kulit lebih sihat,cantik,bersih,bersinar dan cerah.  Sihat dapat cantik pun dapat.

Dengan bantuan sr vitamin c, ada 180 biji , sehari sebiji, boleh makan 6 bulan. sebiji 50 sen boleh bantu kita sihat. Apa la sangat 50 sen sehari. Beli goreng pisang pun tak dapat dengan 50 sen tu kan

Kenapa saya syorkan Sr vitamin c?

Ada banyak sangat jenama vitamin C dipasaran sekarang dan banyak yang sintetik bukan BEYOND ORGANIK. Tapi kenapa saya syorkan anda mengamalkan vitamin c dari shaklee?


1. Sebiji vitamin ada 500mg vitamin c. Ia bersifat “sustained release”. Setiap sejam badan kita akan dapat 1.5mg . So semua 500mg tu akan diserap sepenuhnya dalam badan kita dalam masa 5 jam. Tak membazir terbuang mcm vitamin yang tak ada sustained released. Ini beza paling ketara


2. Vitamin c ini diekstrak dari kulit buah  yang mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin c  dalam badan sebagai anti radang, anti virus dan anti kanser. vitamin C ni juga elak salur darah dari bocor, meningkatkan fungsi vitamin c dan elakkan dari vitamin c teroksida dan merosakkan sel.


3. Sebiji vitamin c ni sama dengan khasiat 7 biji buah oren beserta kulitnya. bagus betul sebab kita tak akan dapat makan sehari 7 biji buah oren sehari. Tapi vitamin c ni bukan dibuat dari buah oren tapi dari ekstrak jagung . So kita tak akan rasa sakit perut kalau makan vitamin c ni. 


4. Vitamin c ni adalah semulajadi. Kebanyakan vitamin c yang anda beli dipasaran adalah vitamin c sintetik


>vitamin c semulajadi = diekstrak dari tumbuhan  dan bahan semulajadi


>vitamin c sintetik = bahan pembuatan dari bahan kima



>harga vitamin c semulajadi= lebih tinggi dari vitamin sintetik kerana sumber yang semulajadi dan berkualiti lebih baik dari organik


>harga vitamin c sintetik = biasanya murah sebab bahan asas adalah bahan kimia 


> pek silika tidak diperlukan dalam botol vitamin semulajadi kerana tiada perasa tiruan, pemanis , pengawet dan pewarna tiruan tapi vitamin sintetik mengandungi pek silika dalam botol 

Dengan bantuan sr vitamin c, ada 180 biji , sehari sebiji, boleh makan 6 bulan. sebiji 50 sen boleh bantu kita sihat. Apa la sangat 50 sen sehari. Beli goreng pisang pun tak dapat dengan 50 sen tu kan.

 

KLIK SINI  untuk dapatkan testimoni 

Untuk dapatkan sutained released vitamin c anda boleh klik gambar ini.

 

Untuk mendapatkan harga vitamin c yang lebih MURAH dan jimat sila KLIK SUHAILA ABDUL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge