INI CARA KECUTKAN CYST CEPAT BERKESAN DAN SELAMAT

KETAHUI CARA KECUTKAN CYST DENGAN CEPAT

Ramai yang sedang mencari bagaimana kaedah kecutkan cyst dengan cepat. Bukan apa, bila kita tahu dah ada cyst, perasaan takut dan risau semuanya ada. Apa lagi kalau doktor kata nak buat pembedahan. Bila dah buat pembedahan macam-macam la boleh berlaku lepas tu. Kalau dah kecut kan bagus, tak payah nak bedah lagi. Risau bila dah ada cyst, susah pulak nak hamil. Perasaan bercampur baur .

 

 

Ada juga isteri yang semakin dingin dengan suami dek kerana masalah darah yang tidak berhenti-henti . Suami  mana nak tahan lama lama bila hajat tak dapat ditunaikan dek kerana darah yang  banyak walaupun bukan waktu datang haid. Ada pula yang telah menjalani pembedahan berabis duit beribu ribu tapi akhirnya cyst tersebut membesar kembali dan kini terpaksa membuang rahim dan juga peranakan . Kalau anda nak tahu, cyst ini boleh hidup dengan lebih subur selagi akarnya atau selnya tidak mati . Ada caranya untuk buang sel sel cyst ini supaya tidak kemabali membesar.

Cuba anda tengok video ni kalau anda rasa nak kecutkan cyst  dan halang naik semula dengan cepat.

 

KLIK SINI UNTUK KONSULTASI TENTANG CYST

Sebenarnya cyst ni adalah ketumbuhan yang tak normal jika ia melebihi dari 2cm. Sebahagian cyst y ang tumbuh tidak merbahaya tapi ada juga yang merbahaya sehingga mengancam nyawa. Contohnya seperti puan Hety Ezlin yang mengalami perut buncit seperti orang mengandung tetapi rupayanya ketulan cyst itu membawa penyakit kanser. Kesannya kedua-dua ovari dan rahim terpaksa dibuang.

cara kecutkan cyst

Boleh baca disini

Bagi anda yang sedang mencari-cari cara kecutkan cyst ini dan mengembalikan kesihatan dan kesuburan , saya syorkan supaya anda mencuba VIVIX dan GLA.

Kenapa saya syorkan VIVIX dan GLA?

Vivix dan GLA adalah suplimen , bukannya ubat. Ia tidak mengandungi bahan terlarang atau bahan sintetik untuk menahan sakit. Ia merupakan suplimen yang di akui secara sintifik semulajadi, berkesan dan selamat digunakan walaupun dalam jangka masa panjang 10 ke 20 tahun keatas. Menurut kajian LANDMARK STUDY, semakin konsinsten pengguna menggunakannya , tahap kesihatan mereka semakin baik berbanding mereka yang mengamalkan suplimen lain.

Bagaimana Vivix bertindak untuk kecutkan cyst?

Vivix kecutkan cyst dengan cepat

Vivix mengandungi antioksida yang sangat tinggi. Biasanya anti oksida memang wujud dari dalam tubuh kita. Tetapi apabila usia kita semakin bertambah, antioksida di dalam badan tidak dapat melindungi tubuh dari kesan radikal bebas yang menyerang kedalam sel kita setiap hari. Sebab itu sel kita rosak dan boleh terjadinya cyst atau sel-sel kanser.

 

Dengan kehadiran aktioksida di dalam vivix dapat memberi pendinding yang kuat dalam menghadapi kesan radiasi dari luar serta dapat memelihara sel-sel di dalam badan dari  teroksida. Jadi vivx mampu untuk melindungi sel dari sel rosak semula dan mengelakkan dari cyst naik kembali.

 

Vivix juga sangat membantu untuk membuang toksin sehingga ke tahap sel. Ia membantu membaiki sel sel badan yang telah rosak dan sel yang tidak berfungsi sepenuhnya. Toksin dapat disingkirkan dari dalam organ seperti hati, ginjal atau buah pinggang.

 

Vivix akan bertindak untuk memberikan tenaga kepada sel badan yang lemah. Pengambilan ubat tahan sakit ketika ketika serangan kesakitan akibat cyst akan menyebabkan kerosakan sel bertambah dan menganggu sistem badan.

 

Disebabkan kejadian cyst ini melibatkan sel. Maka sangat sesuai sangat jika vivix diamalkan untuk mendapatkan sel yang sihat . Seterusnya vivix akan membantu menstabilkan paras hormon estrogen dan akhirnya akan kecutkan cyst dengan cepat.

 

Bagaimana GLA Complex membantu mengecutkan cyst?

Setiap kali ada gangguan cyst, biasanya wanita akan juga alami gangguan haid. Jadi doktor akan beri pil hormon untuk kawal haid .

  • GLA (gamma linolenic acid) adalah sejenis asid lemak Omega-6 yang diperlukan badan untuk membentuk prostaglandin iaitu sejenis bahan berupa hormon yang mengawal keradangan dan mengawal atur proses badan yang normal.
  • Jadi dengan menambahkan kuantiti prostaglandin dalam badan, ia dapat mengecutkan cyst dan mengawal imbangan hormon untuk mengelakkan pembentukan cyst baru sekaligus merawat masalah cyst anda.
  • Gla bantu untuk meredakan sakit senggugut disebabkan cyst serta mengawal pendarahan yang banyak akibat hormon yang bermasalah.

Selain daripada Gla complex dan vivix , saya juga syorkan anda mengambil vitamin c, vitamin E dan caratomax

Bukan setakat Vivix dan GLA sahaja tetapi set vitamin Shaklee memang diperakui hinggakan ada landmark study. Malah doktor sendiri memperakui keberkesanan vitamin Shaklee. Produk ini bukan sahaja lulus dari KKM malah telah diuji dengan penyelidikan yang sangat tinggi dari saintis bertaras dunia.

Ini bukti Kajian saintifik tentang vivix dan gla complex adalah semulajadi dan selamat=> KLIK SINI

Ini list kajian klinikal dan LANDMARK STUDY ==> KLIK SINI

MESTI BACA: APA CARA IBU MENGANDUNG INI BUAT SAMPAI FIBROID 10CM BOLEH KECUT DAN BOLEH BERSALIN NORMAL?

Kenapa anda mesti dapatkan daripada saya?

Kepakaran saya adalah memberikan konsultasi dan membantu wanita yang mengalami masalah kewanitaan seperti cyst, fibroid, keputihan, senggugut, luka berpantang dan lain-lain. InsyaAllah pengalaman saya selama 5 tahun akan saya  gunakan untuk bantu anda kembali sihat ,ceria dan semakin cantik. Saya bersedia untuk membantu anda keluar dari masalah cyst yang sering mengganggu fikiran dan kesihatan anda selama ini. Bertindak segera sebelum ia semakin melarat

Untuk belian melalui wasap atau bercakap sendiri dengan saya?

Klik sini untuk dapatkan konsultasi dan produk==>  Nor Suhaila Abdul 

Apa komen mereka terhadap perkhidmatan saya?

 

 

cara kecutkan cyst ini berjaya !

 

Baca ini juga

 MAKANAN NI MENGGALAKKAN CYST MAKIN BESAR

MAKANAN YANG HARUS DIAMALKAN OLEH PESAKIT CYST

JENIS-JENIS CYST YANG WAJIB ANDA TAHU

 

Anda telah tahu cara kecutkan cyst dengan cepat dengan bantuan dan konsultasi daripada saya yang berpengalaman. So segera bertindak sebelum rahim anda terpaksa dibuang hanya kerana menangguh-nangguhkan penyelesaian.

KLIK SEKARANG>>>>>>SAYA NAK CUBA SET KECUTKAN CYST

3 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge