CARA UNTUK KEKAL AWET MUDA

  • Apa tu awet muda?
    Awet muda tak semestinya sentiasa muda macam budak remaja..muda ni maksudnya sel2 kita sihat menyebabkan badan sihat .ceria dan aktif.Bila sel rosak maka satu badan akan merana ,sebab tu la nampak tua sebelum waktunya..

Bagaimana nak kekal awet muda?

Amalkan vivix.

Apa yg istimewanya vivix sampai boleh buat awetmuda?

 

Sebab vivix ada T E L O M E R E.
Telomere  adalah bahagian hujung pada kromosom yang berfungsi sebagai “protective cap” Korang pernah tengok hujung tali kasut? Kenapa kat hujung tu dia pasangkan plastik? Sebabnya tak nak tali kasut tu pecah kan..
Itu gambaran fungsi telomere ni. Semakin bertambah usia semakin pendek Telomere..kalau kita biarkan dan tidak perbaiki, telomere tidak dapat melindungi sel DNA daripada rosak dan seterusnya mati.Bila sel DNA rosak dan mati, tubuh badan kita mengalami penuaan dengan cepat.

 

Kajian menunjukkan , terdapat kaitan antara telomere pendek dengan penyakit seperti berkaitan penuaan seperti kanser, diabetes, stroke, dementia, penyakit kardiovaskular, obesiti dan osteoporosis.Orang yang ada telomere pendek selalunya kelihatan lebih tua berbanding usia. Kemudian Vivix ni pula ada kandungan RESVERATROL yang membantu melindungi telomere daripada kerosakan dan serangan radikal bebas.Telomere akan kekal panjang dan mampu melindungi sel DNA daripada rosak dan mati.
Jadinya kita perlukan Vivix supaya kita boleh melalui penuaan sihat yang sesuai dengan umur sebenar kita dan mencegah risiko penyakit berbahaya. Ingat vivix ingat telemore..biar orang pendek tapi awet muda jangan biar telomere pendek nanti cepat tua.Kat rumah ni dah berderet botol vivix kosong.Almaklumla dah hampir 3 tahun minum.Ada mereka yang minum nak sihat tapi dapat cantik dan awet muda..kan best tu.
Nak minum jus anti aging? KLIK SINI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge