SUPLIMEN UNTIK SUAMI YANG TINGGI KOLESTROL

SUPLIEMEN BUAT INSAN TERSAYANG
***************************

Ubat kolestrol.tinggi

.
Ada yang bertanya saya..awak jual shakl€€ ..suami makan tak  vitamin?
.
Nak cerita la ni..dulu mula mula saya makan suplimen..ajak juga suami makan..tapi masa tu dia memang tak nak.Kata dia..buat apa nak makan ..nanti tiap tiap bulan kena makan..dulu masa zaman kat UTM dah ada dah shakl€€ ni..abang makan kejap je..siap jadi ahli lagi..sekarang ni belum masa nak makan…
.
Ok fine..tak nak makan sudah le..ai makan..
.
Ada satu masa tu..badan dia mula tak sihat..berat badan naik ..semua seluar kena tukar saiz..lepas tu badan selalu pening pening dan tak sihat.Sakit urat kat belakang tengkuk.
.
So pergi check up kat klinik..tekanan darah agak tinggi juga masa tu..dan buat ujian darah..dan bila dapat keputusan..memang simptom simptom kolestrol tinggi terbukti dari ujian darah..kolestrol LDL tak normal..
.
So apa lagi..saya pun suruh la dia makan omega,phytocol, garlic pada masa tu..alhamdulillah..nak juga dia telan..
.
Kesannya..berat badan pun makin kurang dari dulu..dah tak sakit sakit badan lagi..badan rasa lebih sihat bertenaga.
.
Sekarang ni dia akan ambil sendiri semua semua vitamin untuk makan setiap hari..dan vivix ni dia baru mula consume akibat masalah kulit..sebenarnya bukan ni je suami akak makan ..macam macam dia ambil sekarang..ostematrix..garlic..lecithin..cinch tea..dtx complex..semua lah..
.
Bila usia dah masuk era 40 an nak masuk 50an ni..kesihatan lagi la wajib kena jaga..umur macam ni la semua penyakit yang terpendam lama akan keluar..ramai juga yang merana akibat diabetes..strok ..sakit jantung..gout bila cecah usia usia macam kami..
.
So biarlah ini salah satu langkah pencegahan dan kawalan supaya kami tidaklah TUA berpenyakit sebelum waktunya..
.
Itulah kisahnya…
.
“Surihati Mr JCB itu Pengedar Shakl€€”😄😄😄
.
#shakleewarrior
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleemasjidtanah
#shakleesungaiudang
#shakleekualasungaibaru
#shakleeukm
#ubatdiabetes #ubatkencingmanis #kulitcantik #ubatkuruscepat

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge