SAHABAT SENYUM BERSAMA KETAWA BERSAMA

Hari ni..dok scroll fb sambil nak tidokan anak..tiba tiba terpandang wajah seseorang yang dah bertahun tahun meninggalkan aku…

Allayarham Faridah Muhammad Sahak..Teman aku ketika ketawa dan menangis..bila tengok gambar wajah dia yang sangat cantik..air mata ni dah tak tertahan dari mengalir..

Terlalu banyak kenangan yang kami lalui bersama…jatuh bangun kami dalam kerjaya sebagai seorang guru…jatuh bangun hidup kami dalam  hidup berkeluarga..jatuh bangun kami dalam alam mengharungi alam menyambung pembelajaran ..senyum tawamu masih terngiang ditelinga aku…saat saat kau mengharungi kesakitan melawan penyakit …😂😂😂

Terasa rindu sangat kat kau faridah…huhu…terasa macam kau masih ada lagi..rindu nak dengar ko ketawa..rindu nak melihat senyuman kau…

Terlalu banyak kenangan waktu kita bersama..sukar nak lupa…Allah lebih menyanyangimu..seorang teman yang sangat baik hati..seorang ibu yang sangat penyanyang ..seorang guru yang dedikasi…seorang anak yang sangat bertanggungjawab…

semoga dikau tenang disana sahabat….semoga Allah tempatkan dikau dikalangan insan insan yang beriman..amin…

Alfatihah buat mu..FARIDAH MUHAMMAD SAHAK..

Sahabat

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge