CARA PILIH KOLEGEN YANG TERBAIK

Kali ni saya nak kongsi dengan korang pasal kolegen.Korang mesti pernah makan atau pernah tengok ,macam macam produk kolegen ada dijual dipasaran kan..ada yang semurah rm 10 ada yang beratus ratus.Tapi korang pernah tak kaji label pada kotak kolegen tu?Atau beli yang tak ada label?Tak kn kut..
Hari ni saya nak share, kenapa saya dan kawan kawan saya sangat setia dengan kolegen dari shaklee.Banyak sebab..korang boleh baca kat entry saya pasal kolegen..Tapi salah satu sebab utama saya nak teruskan makan kolegen ni sebab berat molekul kolegen ..Kolegen shaklee hanya 1000 dalton dan ia merupakan molekul yang sangat kecil dan ringan dan sangat mudah diserap oleh tubuh badan untuk kesan yang optimum
Kolegen yang mempunyai hanya berat 500 dalton adalah kolegen yang tidak stabil dan tidak elok kerana ia tidak akan  diserap oleh tubuh dan kekal dalam salur darah dan memberikan kesan negatif jangka panjang..
So lepas ni korang yang nak cantik dengan cepat,berhati hati memilih jenama kolegen,bukan sahaja kita pilih yang halal tetapi pilihlah yang halal , selamat , dan berkesan serta tidak akan memberi kesan NEGATIF untuk jangka masa yang panjang…


TESTIMONI PENGGUNA KOLEGEN 
testimoni kolegen





suhaila
FB:suhaila abdul
email:daniaazally@gmail.com
Tel:0108798077

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge