SEBAB AKU MESTI JATUH HATI DENGANMU

Alhamdulillah..bulan Ramadhan yang ku nanti kini telah tiba dan dapat ku lalui bersama keluarga tercinta.Biarpun masaku terlalu padat dengan kerja kerja disekolah dan dirumah serta sibuk menguruskan anak-anak,pastinya badan terasa letih dan tidak bertenaga.Tetapi itu bukan alasan.Bulan ramadhan hanya datang sekali setahun ,itu belum pasti selagi nyawa masih di kandung badan.Dalam menjalani ibadah puasa kesibukan kerja berserta amalan baik yang sangat dikejar dibulan ramadhan,bertadarus,berterawih serta amalan amalan lain pastinya yang setiap amalan baik yang dilakukan mendapatkan ganjaran berlipat kali ganda.Syukur alhamdulillah,Allah mengurniakan nikmat sihat kepada hambanya..Itulah nikmat yang paling istimewa.Tanpa kesihatan yang baik pastinya kita tidak dapat menjalani iabadah puasa dengan baik.Terima kasih Allah..
Bercakap tentang sihat ,ramai juga dikalangan kita yang Allah uji nikmat sihat mereka dengan berbagai penyakit..Namun setiap penyakit pasti ada ubatnya.Hari ini saya nak kongsi kebaikan VIVIX yang telah beberapa bulan saya amalkan.Alhamdulillah dengan izin Allah sehingga ke detik ini saya belum berkunjung ke klinik atau hospital untuk mendapatkan rawatan..Syukur..
Apakah yang istimewanya vivix ni?
Vivix
merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi  polifenol.
 Vivix merupakan satu
paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif 
i.   poligonum cuspidatum,
ii.  anggur muscadine
iii. Elderberi Eropah dan
iv. Lobak
unggu

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni
berwarna merah ke purple. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di
dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan
merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. 

Vivix mempunyai rasa yang sangat sedap..Kalauu boleh saya nak minum lebih dari satu sudu..hehe..sehingga menjilat sudu..


Apakah
kehebatan Vivix Shaklee?



a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh
diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan
mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi
dan diperbaiki selnya.

c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end
products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat
dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan
pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah
ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan
penjana tenaga dalam tubuh)

vivix



Bagaimana
Vivix bertindak dengan berkesan?
Rahsianya
kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan
penimbunan protein AGE dalam badan.
Kebaikan
Vivix Shaklee
*
Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk 

   mereka yang baru
menjalani pembedahan

*
Memelihara keseluruhan kesihatan
*
Anti oksida yang sangat baik – awet muda
*
Membantu anda merasa lebih bertenaga
*
Mengurangkan risiko kanser
*
Membantu pesakit diabetic
*
Menguatkan sistem imun
Dah tau kan apa kelebihan vivix…cakap saja tak best..saya dah cuba..itulah sebab saya telah jatuh hati dengan vivix..Sekarang ni saya masih sayang nak buang botol vivix ni..sebab cantik sangat..hehe..

       

Tak dapat jumpa master Lyna dan Atok Zainol, dapt selfie dgn gambar diorang pun ok lah..kiki

Nak order? VIVIX HEBAT
Hubungi saya 
suhaila
0108798077
FB: suhaila abdul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge